Yonca54 uzunmaya değil hareket etmeye gayret et bak spor yap benimde oluyor ama zaten 3. Dönemden sonra başlayacak yazıyor bilgi de göbek büyüdüğü için merkez noktası değişiyor ve bel ağrısı normal her ihtimale karşı doktoruna danış ben çok yatıyorum yürüyüş yapmıyorum gübi birşey baktım daha çok ağrı oluyor düzenli spora başladım hamile platesleri falan yani