PnarKaya
Merhaba arkadaşlar Allah’ın izniyle pek yakında ikiz kızlarımız olacak ama henüz isim konusunda babası ile anlaşmış değiliz o birini bende diğerinin ismini bırakacaktım kendisi ezgi olsun dedi ama bende Ezgi’ye uygun isim bulamıyorum bana yardımcı olursanız çok sevinirim 😏
azemannesi
deletedmom6295
ozlemkrts
Aslinb
HandeA
Ece, Eda, Eliz olabilir☺️
Firstmommy
Eliz🌸
Angel35
Beste👌
Wezgi
Eslemece
Ablamın adı özge
Kardeşimin adı Ezgi
Benim adım inci
Herkes çok beğenir 😋
Twinmomtobe