Merhaba 12 haftalık gebeyim bir haftadır idrar yolu enfeksiyonu sorunu yasıyorum normal zamanda da sürekli oluyordu fakat şuan cok daha aşırı antibiyotik kullanıyor olmama rağmen geçmedi idrar kültürü testim çıkmış öncesinde böyle bir sonuç alan oldu mu nedir acaba ( AZ SAYIDA NORMAL ÜROGENİTAL FLORA MİKROORGANİZMALAR)