Kubra_0202 Merhaba bayanlar şuan 2 buçuk aylığız bugun kontrole gittik doktor kalp atışının 171 olduğunu söyledi sizce kızmı?
Kubra_0202 140 ın altındaysa erkek 140 ın üstündeysede kız diye okumuştum bi yerde çok da inanamadım ama bi sorim dedim😀
Eymensmom35 Kubra_0202 rivayetlere göre öyle deniyor sma internetten doktoru dinlerseniz aydınlanırsınız öyle birşeyin mümkün olmadığını net birşekilde söyluyor