Gamzecem Zuzununannesi01 ben kullanmıştım letu ama kimyasal gebelikle sonuçlandı şimdi regli olmayı bekliyorum tekrar kullancam bakalım
Esramuhammet81 Zuzununannesi01 Ben kullandım 2 sene ama bi sonuç alamadım değiştirdi doktorum klomen verdi
Zuzununannesi01 Gamzecem ya çok geçmiş olsun ama olmuş yinede tekrar olur inşallah bende aralık ayında kimyasal geçirdim mfk yöntemini denemiştim
Zuzununannesi01 Esramuhammet81 biz aşılama için kullanmıştık tutmadı sadece ilaç kullan bu ay dedi doktor eşimin ileri hareketlilik düşük mfk yöntemini uyguladık hamile kaldım kimyasal gebelik oldu benim bi sıkıntım yok