Kavakyellerihercai Keşke biz eski kadınlar gibi olabilsek. Yedikleri yemekten aldıkları nefese kadar doğaldı, risk nedir, doktor nedir bilmeden doğurdular, kaygı yoktu, endişe yoktu, üreme problemi yoktu, sebepsiz infertilite yoktu çocuğun olmuyorsa stres değil mutlaka başka ciddi bir sebebi vardı. Şimdi bak bize yediğimiz iki lokma yemek bile hormonlu, aldığımız nefes bile hep fabrika pisliği. Her yer doktor kaynıyor, yok 4 boyutlusu yok 8 boyutlusu insanın merakından bile gidesi geliyor, 10 kadından 8i riskli gebe hamileliğini kanamalı geçiriyor bir kere düşük yapıyoruz uğraş dur yeniden hamile kalmak için, yok rahim kısalması olanlar, kadınlar 5-10 çocuk doğuruyordu biz bir tanesini Allah’ın izniyle sağlıkla kucağımıza alsak başka istemeyiz korkumuzdan, yok erken doğum riskleri vs vs uzayıp gidiyor gel de endişe etme gel de rahat ol 9 ay boyunca. Böyle kaygısız, rahat bir hamilelik geçirmek için nelerimi vermezdim valla. Erkek milleti işte.