Buseyllzr ben yeni yıkadim kıyafetleri bir tulum iç zıbın yada atlet kendinden eldivenli zaten birde şapka dogumhaneye verilecek
Onun haricinde 2 tulum bir alt üst aldım şapkası ile beraber yani yanımda 3 adet kıyafet olacak yedek olarak bunlar yeterli oluyor benim ikinci hamileliğim ilkinde fazla fazla koydum hepsi geri geldi eve birde battaniye muslin bez vs alacağım yanıma
Dogumhaneye girmeden ebe gelip kıyafetleri kontrol ediyor aliyo doğumhane ye götürüyor
Bana en kolay tulum oluyor dediği için hep tulum koydum yani