IlknurSrz Kızlar progestan iğnesi veya hapı kullanıp yan etkilerini yaşayan var mı . İğneden sonra kalçası ağrıyıp ayağa bile kalkamayan yürüyemeyen benim gibi 🙄🙄
Ceylankosova IlknurSrz ben fitil olarak kullaniyorum hic bir yan etkisi yok yapiosa eger biraz gaz yapiyo
Yagmur-08 Doktor bana hap yazmıştı 2 ay düzenli kullandım geceye doğru içiyordum sadece uykumu getiriyordu yan etkilerinde yazıyor zaten uyku yapabileceği. Bunun dışında herhangi bir etki olmadı şuan bıraktım kullanmıyorum doktor ağrın olursa kullan dedi
IlknurSrz Yagmur-08 benim dün kahverengi lekelenmem oldu da önce acile gittim iğne vurdular sonra kendi doktoruma göründüm onda hap yazdı ama hiçbir şey yiyemiyorum çok fazla mide bulantısı baş dönmesi yapıyor
papatya56 Progestan iğnesini her hafta vuruluyorum ilk başlarda agrıyodu artık alıstım yan etki yapmıyo
IlknurSrz papatya56 canım bana dün vurdular da çok zor yürüyorum yatarken eşim kaldırıyor kendim kalkamıyorum
Yagmur-08 IlknurSrz Çok geçmiş olsun canım mide bulantısı için de ilaç yazmış olması lazım doktorunun yoksa söyle bence yazsın bende çok midem bulanınca prilam diye bir ilaç kullanıyorum doktor yazmıştı
Medine3868 IlknurSrz ben hergün vuruldum onu şimdi de 1 gün arayla vuruluyorum bide koldan da kan iğnesi vuruluyorum delik deşik oldum
Pheebs Hap şeklinde olanı yan etkilerinden dolayı fitil olarak kullanmami söylemişti doktorum. Bir danışın isterseniz iğneniz de varsa ikisinin yan etkisi ağır geliyordur belki