Mucizemmhazl Kızlar geçen ki postta da dediğim gibi 3 gün gecikmem var ve normal test negatif çıktı maalesef hastaneye kan testi vermek istiyorum ne olursa olsun artık.. aç tok farkediyor mu akşam gidicem :))
Mucizebekliyorum2 Mucizemmhazl bence farketmez kan sonuçta varsa illaki çıkar idrar olsa ilk idrarla net sonuç veriyo
Sumeyye12012 Mucizemmhazl farketmez canım git kan ver akşam inşallah hayırla sonuçlanır bize de haber ver 😌
Nhlyldz__123 Mucizemmhazl bende 3. Gün gecikmem de test yaptım negatif bugün 5. Gün kan verdım yarın alcam sonucu ama eve geldıgınde kahverengı akıntı ve pembemsı kanamam oldu sabah akşama kadar sadece ayıptır söylemesi peceteye sıldıgımde geldı pede gelen giden yok hala az da olsa bı umudum var ama olmayacak bılıyorum insallah senın pozitif çıkar canım allahım ısteyrn herkese nasıp etsın 🥺😊