nehirimmmm kim niye yaptırma diyor anlamadım 3 sene içinde eğer yaptırdıysanız tekrar istemiyorlar onun dışında tabiki yaptırın heleki ailede şeker hastası varsa koşun yaptırın. Gebelik şekeri durumunda önceden müdahale edilmezse ölü doğum hipoglisemi bebekte gelişen ağır doğum kusurlarına neden olabiliyor. İçtiğiniz 50 gr glikoz bi kutu koladan çok farkı yok açıkçası ne yapacakki size hiç mi baklava yemiyorsunuz 3 dilim baklavaya eşit tadıda limonlusu çileklisi falan var gazoz gibi ben lıkır lıkır içmiştim oğlumda 21 aylık oldu şuan