1umay1azra Selam annişler 😇 kız bebişler kaçıncı haftada doğuyor ortalama? Var mı bilgisi olan, etraftan duyan, tecrübesi olan? 😘
Meleklerim34 1umay1azra ilk kızım 35+5 de doğmuştu ikinci kızım 31.ci haftadan beri gelmeye çalışıyor ilaçla durdurmaya çalışıyor doktor bakalım şuan 34+3 olduk inşaallah vaktine kadar bekler
Eloscan 1umay1azra benim de kız 31+3 bugün itibariyle 💕🧿 valla kimisi diyor kızlar sabırsız olur erken gelir kimisi nazlı olur kızlar geç gelir 😅 bir ortalaması yok sanırım yaşayıp göreceğiz hep birlikte 😇
Nur1011 1umay1azra benim kızım 40+4 te geldi suni sancıyla şuan 29 haftalık gebeyim bi kızım daha olacak o ne zaman gelecek sağlıkla bakalım☺️ Allah herkese rahat sağlıklı doğum nasip etsin inşallah 🙏🏻
Buseyllzr Almla bende yarın 22 oluyorum haziranın 10 u gibi olcak sizin doğumda sanırım 5 gün varmış aramizda😂
Almla Buseyllzr kız doktor söylemiyor ki bşrsey su tarih bu tarih demiyo 😂😂😂 ayy hadi bir avazda kurtuluverelim ya
Buseyllzr Almla benim doktorda soylemedi de geçen instagramda bı doktor doğum tarihi hesaplama videosu cekmis son adet tarihinden 3 ay çıkarıp üstüne 7 gün ekliyormus benim son adet tarihim 10 Eylül - 3 ay 10 haziran+7 17 Haziran oluyor bir uygulama indirmiştim ondada 17 Haziran yazıyordu bakalım 😂
35SD28 Meleklerim34 Vaktinde gelir inşallah minik kuzu. Biz bugün 35 olduk. Nasıl belirtileri var acaba
1umay1azra Buseyllzr benim 30 mayıs 2021 son adet tarihi. Ne zaman oluyor yani kafam karıştı 😁 bugün itibariyle 36+4 oldum
Seymaben 1umay1azra 30+6 olucam 12 den sonra cok az kaldi insallah zamaninda gelir kiz bebek erken dogar doyolar ama bilemiyorum😅❤️
[silindi] Meleklerim34 maşalllah. Ben de ona göre bi seyahat planlayacaktım. En iyisi oturayım oturduğum yerde son aylarda ne olacağı hiç belli olmuyor anlaşılan ☺️
Meleklerim34 [silindi] kesinlikle gittiği yerde doğurmak zorunda kalanlar var hazırlıksız bi şekilde en iyisi beklemek
Tontikannesi 1umay1azra oğlum 40. Haftasinda doğmuştu simdi kiza hamileyim eskiler hep kiz cocuk cok beklemez erken gelir diyor tabi 41 haftayı bulanlarda var ama genel olarak 37 38 de geliyorlar benim gördüğüm