Elfela birçok kişiye sordum bende bu şekilde olanlar var gebelikleri güzel bir şekilde ilerlemiş. Ama doktorlar 1000 leri görmeden net konuşmuyorlar. Hatta keseyi ve bebeği gördükten sonra emin birşekilde hamilesiniz diyorlar…Bende 12 gün sonra falan gideceğim kadın doğuma bakalım ne olacak şuan sadece sağlıklı bir şekilde besleniyorum ve kendime dikkat ediyorum.