Nermin_nur1 Bize ayrıntılı ultrason da görüp söyledi doktorum plesanta rahim ağzına yakın ama kapatmamis muhtemelen çıkar demişti kanama olur dedi çok şükür maşallah diyeyim öyle bı durumum olmadı şuan 27. Haftadayim çıktı mı bilmiyorum ama en son doktorum normal doğuma engel bişey değil demişti Çarşamba gidicem inşallah çıkmıştır yine de. 32 ye kadar çıkabiliyormus bu arada ☺️ progestan da hiç kullanmadım canım gerek görmediler