Anneler ya şimdi hastaneden çıktım moralim çok bozuk bebeğim geçen haftaya göre 80 gram kilo vermiş. (33.haftadayız) Doktor tedirgin olma dedi muz ye pekmez ye dedi ama nasıl tedirgin olmiyim ya kilo almazsa? Çok üzüldüm ve korktum birde dedi ki strese girmişsin dedi. Bebeğime nasıl kilo aldırıcam bu tehlikeli mi ne olur biraz moral ve akıl verin bana…