mercimeginannesiiii Anne_N Evet olabilir. Doktora danışsam iyi olacak sanırım. Cevabınız için teşekkür ederim 🌸❤️
Ceylin680 Anne_N evet ilk kızım doğunca elim hep karnimdaydi özlemiştim onu küçük olduğu için küvezdeydi .