Bizde Canan hanımla 37. Haftamızdayız. Bende çok çok memnunum. 20Li haftalarda ben de bi değiştirsemmi moduna girdim ama sonra kendisini tanıdıkça alıştım gerçi kendiside tanıdıkça daha sıcak olmaya başladı suan cok alıştım. Mesai saatler dışında instagramdan yazdıgımda sürekli yanıt alabiliyorum rahatlatıyor ve gerçekten cok pozitif birisi en önemliside bu.
Dün çatı muayenesi oldum, dedim bukadarmıydı.. napmamı istersin dedi gülerek😂 dedim abartıyorlar korktum biliyorum dedi çok abartıyorlar..😂 Elininde hafif olduguna inanıyorum açıkcası. Normal dogum bekliyoruz biz hep rahatlattı beni korkma belki rahat bi süreç geçiriceksin iyi düşün vs. Diye rahatlattı hep sağolsun 🙏🏻 6. Haftadan beri de ona gidiyorum. İnşallah dogumumda o denk gelir 🙏🏻 Cinsiyetide biz 15. Haftada öğrenmiştik kızım göstermişti kendisini.
Biraz uzun oldu ama doktor çok önemli açıkca anlatayım dedim🙏🏻❤️