SemanurAs Arkadaşlar merhaba. Bugün ayrıntılı usg için hastaneye gittim. Secde pozisyonunda olduğu için kalbine bakamadı raporu tamamlayamadı. 5 gün sonra tekrar çağırdı. Döner mi sizce aynı durumu yaşayan var mı ?
gldn065807 SemanurAs döner canım keyfi öyle istemiş bebisin benimde gecen ay gittiğimde secde pozisyonundaydi bu gittiğimde yüzünü gösterdi
dml33 SemanurAs aynı durum bnmde yaa sırt ustuydu anca sırtını gordk 1 hafta sonra çağırdı benide ins doner