Bugün gittin etlik zübeyde hanıma detaylı için ancak umduğumu bulamadım bende sizinle paylaşmak istedim ki gidecek olan varsa pek birşey beklemesin
5 dk bile sürmeyen normal muayeneden bile kısa süren bir kontroldü usg kagıdı vermedi sadece rapor yazıyor asla hasta ile muhattap olmuyorlar iyi ki etlikte takipte değilim dedirtti