Aslihan4532 Canım ne yasadigini bilmediğim için dışardan yorum yapmak kolay olacak. Ama ona karşı içinde sevgiye dair bir şey kalmadiysa, gozunle baktığında bile hiç bir şey hissetmiyorsan bence boşan. Ama eğer bir anlık sinirle sevmediğini dusunuyorsan biraz kendini dinle ve fırsat ver. Bebek konusuna gelince o kadar çok bebek isteyip uğraşanlar var ki hiç haksızlık etme bebisine de kendine de yanında kimse olmasa da sen bakarsın bebeğine. Inan bana senin ilacın bebeğin olur. Allah yar ve yardimcin olsun sağ selamet kucağına almak nasip olsun