desertrain Gsvm38 Gsvm38 yok ben ikili test için gittiğimde aldılar devlet hast ydi ilk kez oraya gittim belki kontrol amaçlı ilk gıttgım için
Gsvm38 desertrain ilk gittiğindede istiyolar evet bende devletten özele gittiğimde istediler e nabızdan sonuçlarımı göstermiştim
Buse3422 Semaan bilmiyorum valla ben kan alacaklar aç mı tok mı dedim farketmez dedi oradaki HEMŞİRELER ben aç gittim ultrasondada gördü bebekten bebeğe değişiyor demek ki :)
Buse3422 Minigindunyasi bende 11 de gidecektim doktorum bir hafta daha bekleyelim daha net görelim demişti bende 12+5 falan yaptırmıştım :)