Woman_0227 Merhaba arkadaslar ben 31 haftalik hamileyim ve agrilar basladi bende kol ve bacaklarda kramlar oluyo magnezyum kullaninca iyi geliyo bide bel agrisi ozellikle dun gece oldu ve uzun surdu suanda yine agriyo adet sancisi gibi bunlari yasiyan var mi bu normal mi yoksa erken dogum sancisi olabilir mi erken dogum riskimde var ilk hamileligim tecrubem yok olanlar bilgilendirir mi
Cmr2012 Woman_0227 merhaba bende 31 haftalığım felaket bel ağrısı çekiyorum ve oğlum iki gündür kendini çok az hissettiriyor benimde erken Doğum riskim var ama kramp sorununu hiç yaşamadım. Daha da artarsa sıkıntılar doktorunla irtibata geç bence
Esmaakdag Woman_0227 adet oluomus gibi bazen oluyo o sırtım agrıyo daha belım o derece agrımadı kramlarda var bacaklarda huzursuzluk 🙄31+4 deyız
AlyaEla Woman_0227 bende 33 olacam..bire bir yazdiklarinizin aynisini geceden beri bende yasiyorum😔backlarim sızlıyor ve belimde adet sancisi gibi bi agri..😢..korkuyla gecmesini bekliyorum insaAllah..neden oluyor acaba
Haticemustafa Woman_0227 benmde ayni canm 31. Haftanin icindeyim geceleri kramplarla uyaniyorum Bel agrilarim hep vardi bu aralar artis gosterdi Mide yanmalari falan 😑😑
Aytug Bende 31lerdeyim benimde aynı canım kramp ağrı mide sıkıntıları uykusuzluk hepsi var yani 🙁 bel ağrısı bende de çok iki iş yapıyorum dinleniyorum hemen
Woman_0227 Cmr2012 netten falan bakiyorum normal diyo ama bel ve sirt agrilari bakalim insallah zamaninda gelirler bebislerimiz
Aytug Woman_0227 evet canım ayrıca sırtım da ağrıyor herhalde bebekler kilo alınca taşıması zor oluyor o ağrı sırta vuruyor sanırım🙁 nefes darlığı da oluyor arada canım benim gene sezaryen olacak 37-38e kadar dayanmam lazım
Woman_0227 Aytug aynen canim benimde sezeryan olacam37 de insallah o zaman kadar geliriz gayirlisiyla
Woman_0227 AlyaEla valla canim bazilari normal diyo amabenim bel agrisi baslayinca uzun suruyo dinleniyorum yorgunluktandir diye yinede gecmiyo
Alazz BEnde 31 haftalık hamileyim suan erken doğum riskinden hastanede yatıyorum dün benmde belimde sancı oldu bacaklarıma vuruyodu sordugumda normal dediler ama bende dünden beri bebegi hissetmiorm dün akşamdan beri normalde geceleri uyandıgımda hareket ederdi hareketleri azaldı sanki bakalm doktor gelince bakar 😞
Aytug Woman_0227 inşallah canım erken Doğum hikayelerini okudukça strese giriyorum 😕 kendimi sosyal medyadan uzak tutup haftamı takip etmemeye çalışıyorum çünkü zaman akmıyor gibi😕
Woman_0227 [bilinmeyen] aynen bide kuyruk sokumu kemigi ozellikle cok agriyo cok oturamiyom bende baski yapiyo o normal sanirim cunku bebek buyudukce baski yapiyo
ftmfts 31 haftaligim malesed ayni sikayetler. bende de erken dogum riski var dogurcam diye hissediyorum surekli
Esen Benim doktorum belden başlayıp kasıklara vuran yafa belden başlayıp karnı sertleştiren ağrı doğum sancisidir dedi bende bikac gündür haraketleri azaldı gibiydi gece gittim bi sorun yok dediler ınsallah öyledir. Birde sanırım çatı kemiği ağrısı başladı ara ara fa bel ağrım oluyor benimde erken doğum riskim var sanir im ekim annesi olup erken doğum riski olmayan yok gibi. Ben olsam yinede giderdim hastaneye çok ağrıyorsa
Woman_0227 Esen canim ara ara oluyo bel agrisi ama uzun suruyo ve dedigin gibi bebek toplaniyo karnimda sizinde oyle oluyor mu bayram diye gidemedim doktora pazartesinden sonra gidince soracam insallah
terazimom- Woman_0227 merhaba canim bende 31 haftaligim bel degil ama kalca agrim oluyor ve sirt agrisi kramplarda cabasi bayramdan sonra doktora soracagim ama gayet normal sanirim bu haftalarda cok cabuk yorulma bendede oluyor biraz isle ugrassam agrilarim oluyor