Oyku3005 Ben sürekli yiyorum çok güzel oluyor lezzetli bence. Pastaneden aldıklarınızında bozuk ya da bayat olma ihtimali var sonuçta. Bence o kadar panik olmayın tarihine dikkat ederseniz hiçbir sorun olmaz 😊 fiyatı hakkında hiçbir fikrim yok eşim alıyor hep ben tavsiye ederim bim ve A101’in tatlılarını ben çok beğeniyorum 😀