csmaknc benim 11 haftadan sonra normale döndüm bi tek asit sıkıntım var oda madem suyu la hallediyorum elhamdülillah yeme içmem iyi bi tek etlerden uzağım onun dışında yeme içmem iyi ayyyyy daha öğrenmedik haftaya cuma günü randevum var gidicez genel kontol kendini gösterirse öğrenicez hislerim beni yanıltmaz kızdır inşallah bir kızımız olacak 🥰 önceliği sağlıklı hayırlısı ama ilahi gönüllümüzde yatan vardır😇