Esmagnc
Merhaba Çarşamba günü sancım ve nişanım geldiği için doktora gittim 1 cm açılma vardı 2,5 saat sonra tekrar kontrol ettiler 2 cm olmuştu fakat nstde düzenli sancı yoktu.Sancılar şiddetlenince gelmemi eğer şiddetlenmese 3 gün sonra kontrole gel dediler.O günden beri hiç sancı kesilmedi düzensiz olarak 10 dk 1 8 dk 1 5 dk 1 geldi ama sonra birden yine 10 dk 1 re 20 dk 1 e çıktı hiç tamamen sıklaşmadı bu durum beni çok yordu artık doğsun istiyorum.Benim yapabileceğim bir şey var mı acaba açılmam art mı merak ediyorum.