Merveyldrmmm ben de sizinle hafta ve gün olarak aynıyım,bugün ben de düne göre çok daha az hissettim,1-2 kez karnımda yer değiştirdi o kadar.Hareketleri günden güne bile baya değişkenlik gösteriyor,çünkü bi düzenleri yok şu an🙂 Ama 2 gündür hiç hissetmediyseniz ben de bir doktora gidin derim