mucizegebelik6 Selam kızlar 29 haftadayım haftaya doktora randevum var covidim o yüzden gidemedim doktora. Evet Suan kıyaslamak icin soruyorum bebeklerinizin kilolarını, doktora gidince kilosunun gelişimin az olacağından korkuyorum covidden dolayı 😭🥺
Slnozclk Ben karantinam bitince ertesi gün gittim 30+2 de 1610 gramdı hafif atlattım çok şükür yemeğimide güzel yedim o yüzden haftasıyla uyumluydu sizde yiyip içmenize normal devam ettiyseniz sıkıntı yoktur bence inşallah ❤️
mucizegebelik6 Slnozclk masallah gayet iyi kilonuz Suan cok mutlu oldum bunu gorunce 🥲 insan cok korkuyor sizede geçmiş olsun bem tek dozluydum ve coraspirin verdiler kan sulandırıcı siz de durumlar nasıldı
Slnozclk mucizegebelik6 ben kan sulandırıcı kullanmadım ilk gün ateşlenmiştim ondan dolayı iki üç gün parol kullandım çok şükür atlattık böyle iki dozluydum bende korkma annesi bebiş etkilenmemiştir Allahın izniyle 🐣