Mrvgcmn36 Kızlar, ben önceki doğumdan sonra göbeği eritemedim, şimdi tekrar hamileyim 7 haftalık ve şu an sanki 3-4 aylık gibi göbeğim var 🙃 ne önerirsiniz neler yapabilirim ?
Edadrmz Mrvgcmn36 valla hamileyken bişey yapamazsın ama doğumdan sonra korse kendini topladıktan sonrada mekik spor yapabilirsin . Benimde en korktugum sey doğumdan sonra göbeğimin kalması 😞
Semaan Mrvgcmn36 aynı sıkıntı bendede var ilk gebeliğimden kaldı şuan 13 haftalık sanki 5-6 aylık gibi ikili test yaparken doktor bana saydırdı hatta bu yaşta bı göbek yağların fazla çocuğu göremiyorum çok kilo almışsın saydırdı bana bende farkındayım ama ne yapıcam iş işten geçti