Filizk aynen cnm bnde çok kararsız kalmıştım ama bugün kesin karar verir gibi oldum.medikarda olmak istiyorum hiç araştırmaya gitmemiştim 6 ay boyunca bugün şeker yuklemesini araştırmada yaptırayım dedim gittigime pişman oldum doktor hiç ikgilenmiyor açıklama bile yapmadı yani tahlillerim için tekrar medikara randevu aldım sonuçları kendi doktoruma gostericem