Sevcen Kadertny 37.haftamdayım bugün 13 ve 14 qrası olduğunu gördük doktor sezeryana alalım dedi ben kabul etmedim yarın devlete gidicem bakakım onlar ne diyecek
rabiaboraacar 16ları gördük. İlaç kullanıyorum düzenli. Protein kaçağı var mı yok mu baktırın. Benimki kronik olarak belirlendi. 32 haftalığız bugün ve erken doğum olacak diye çok korkuyorum 😞
Sevcen zumradmr_11 ya benim gibi olan birçok hamile tansiyon ilacı kullanmaya başlamış ben de devlete hastanesine gidip kontrol altında tutabilir miyim diye bir yol denicem aslında o yüzden
zumradmr_11 Sevcen hafife almayın bu durumu bende bu hastalik ile bas etmeye calisanlardanim ve inanin 32 haftamda dahi hadi ameliyat denilse kosa.kosa giderim Gecmis olsun saglikla dogsun bebeginiz
Ceymir Kadertny 26haftaliğim kronik tansiyon hastasıyım haplarla bu güne geldim ilk kızımı da erken doğurmuştum tansiyon yüzünden. İnşallah bunu günümde doğururum diyorum.
SIDDIKA Kadertny benim akrabam vardı tansiyon yüzünden 30.haftaya kalmadan erken doğum yaptı ikinci bebeğinede aynı durumdaydı Surekli doktor takibi önemli ve stresten uzak durmakta önemli geçmiş olsun 🙏🙏
hunilimom Kadertny 16/10 lari gördüm muhakkak tam tahlilleri isteyin kaçak var mi baktırın sukur bende yoktu ilaçla diyetle bir ayda düzene girdi
Kadertny hunilimom tansıyon olup olmadığını nasıl anlıyorlar ben 1 hafta sağlık ocağın da takıp yaptırdım en dusuk işte 13,8 çıktı. Onun dışında 14,9 fılan çıkıyor