Banuc bugün itibariyle 8+2 yine,bulantı hala çok ,yemek kokusuna dayanamıyorum bulantı dışında hiçbir sorunumuz yok şükür 6. Haftaya kadar kramplar yaşadım bazen kahverengi lekelenmelerimde oldu ,bklm pazartesi ilk jinekolog randevum var umarım keseyim görürüz,Allah hepimizin gönlüne göre versin kardeşim😍😍