Caglaaa34 Arkadaşlar 4+3 haftalık hamileyim tüp bebek ile hamile kaldım 12nci gün testim 2413.18 Şubat’ta randevum var sizce kesesi ve kalp atışı duyulur mu ? Daha çok mu erken ?
01rebirth Caglaaa34 sonucunuz çok güzel maşallah🤲🏻 Keseyi kesin görürsünüz, kalp atışıda büyük ihtimalle duyarsınız
Cananyildiz Caglaaa34 canım 4+5te keseyi gördüm 5+6 da bebiş yeni oluşmaya başlamıştı kalp atışını daha duyamadık
Meri3220 Caglaaa34 belli olmaz benimde 4+2yken 2200 beta 5+2yken keseyi gördük 7+2de de hem bebeği hem kalp atışını duymuştuk. İnşallah sağsalim kucağınıza alın
Minisannesii Caglaaa34 biz de 4.5 haftalıkken keseyi görmüştük 6+4 te de kalp atışını duyduk canım. Çok sevindim sağ Salim doğar inşallah bebişin 🥰