Kızlar ben şimdi 19 haftalık gebeyim ama nisanda şehir değiştiricem şuan oturduğum yerde araştırma veya şehir hastanesi yok yakın da bende özele gidiyorum normal devlet kabul etmiyo ama doğum özelde çok pahalı nisanda da yaklaşık 30 haftalık felan olmuş olucam istanbulda daha çok araştırma ve şehir hastanesi var ve ulaşım daha basit randevu çabuk bulunuyo bir sürü olduğu için ben özelde devam etsem 30dan sonra devlete geçsem kabul edermi devlet hastanesi araştırma felan