supermommm Kızlar anlayan var mı sonuçlardan doktor agrı yok dedi ama çeken kız agrın var mı falan diye döndü döndü sordu https://imgyukle.com/i/oAvi8q
Leylayz supermommm canım geçenlerde bende girmiştim nst sancılarım vardı bana da hemşire dedi ağrıların çıkıyor diye sonra doktor baktı dedi doğum sancıları değil bunlar
Enyes supermommm kalp atışı normal belli aralıklarla sancı çökmüş ama 40 larda 80-90 sonra sıkıntı diye biliyorum kaç haftalıksın
Cansuada24 supermommm canım resimi gördük heralde nst ceken üstüne yazmadımı net şekilde benim yazdı ondan soruyorum