Smyy Bayramın ikinci günü annemleri ziyaretten sonra acile gittik. Ve açıklığımın çok az olduğunu söyleyip yatış verdiler. Orada yapılan ölçümlerde kızım 4100 çıkıyordu ve iri bebek diýe sezeryana karar verdiler. Ameliyathaneye girdiğimde gayet soğukkanlıydım. Belden iğnem yapıldı , doğumu yaptırdılar , kızımı gösterdiler . asıl burada başlıyor sıkıntımız. Dikiş yapmaya geçildiğinde ben hissediyordum ve canımdan can gidiyordu , ağlamaya başladığımda anestezi uzmanı kızmaya başladı 😡 gecenin 1 buçuğu niye bağırıyosun diye 🗡 ağrım olmasa bağırmam dedim ve aradan 10 dk sonra tekrar uyuşturdular ve o da pek etkili olmadı. Bi daha iğne yaptılar ve o an ölüyorum zannettim, o sıra gözüm hiç bişey görmüyordu. O gece ağrılarım fenaydı, kızım az da olsa emiyordu çok şükür, ta ki sabaha kadar . 😔 sabah uyandıramadık, memeyi verdiğimde almıyor ağzından tükürükleri çıkıyordu. Ve sonra birden kahverengi siyah renkte kusmaya başladı 😭 aklım başımdan gitti, hemen doktoru çağırdık ve bize kakasını yemiş diye rahat bi tepki verdi🗡 Onu duyduğum an başımdan aşağı kaynar sular döküldü, çünkü bana hiç bişey edememişlerdi 🗡 neyse kustuktan sonra rahatladı biraz. Bu arada en büyük korkum kakasını yemesiydi , o yüzden beni doğuma alın diye çok yalvardom ama sonuç ortada 😭 neyse akşama doğru bir daha kustu , ve o zaman yoğun bakıma çıkardılar meleğimi,neye uğradığımı şaşırmıştım😔kusmasında kan görüşmüş, neyse sağlıklı bi şekilde geri geldi. Bu sefer de emmemeye başladı, 6 saat emmedi, doktorlara mama verin diye yalvardıa emzir dediler ve sonra sarılık oldu😭 mavi ışık tedavisi görüyor şuan😔 bir sıkıntım da sütün yetmemesi , aç kalıyor ağlıyor ,göğüslerim çatladı, emzirrirken çıldırıyorum ama gelen yok 😭 çok zorlu bir süreçti bizim için ama Rabbim e binlerce kez şükürler olsun kızım bizim bayram şekerimizi oldu, inşaallah bu sıkıntılı dönemleri de atlatıcaz 😔 dualarınızı esirgemeyin nolur 😔
Emine2012 Smyy cok gecmis olsun allah kizina ve sana acil sifalar versin canim. Birde benim size tavsiyem.hastane adini verin ki oraya gidecek olanlar gitmesin çünkü böyle bi muamele olamaz mahkemeye versen kazanirsin
Merve0306 Smyy devletmi özelmi hastane canım kıyamam ya eziyet etmişler resmen sana bagırcaksın tabiki de cokmu kolay bi durummuş yani
Aylin34 Gecmiş olsun canım. Allah sifa versin ikinizede. Bende 41+3 haftalıgım kakasını yapmasından bende cok endişeliyim. Bebeginin kakasını yaptığını anlamışlarmıydı dogumdan once
Smyy Aylin34 hayır anlamadılar malesef , doğduktan 12 saat sonra anladık bizde, vaktiniz ve imkanınız varsa hiç vakit kaybetmeden gidin özelde doğumınuzu yaptırın , tehlikeye atmayın kendinizi