Elisa06 Silemm benim 33 hafta oldu çok kötüyüm halim yok öyle midem bulanıyor gözümü açamıyorum kalp zaten çok kötü atıyor oturduğum yerden kalkamıyorum o derece
Ceylin680 Silemm normalde evet bebek büyüdükçe hem iştah kaybı hemde halsizlik olur.ama artık virüs çağındayız ben covid oldum iştahsızlık ve halsizlik te vardı.siz zorlasa olsa portakal yiyin meyveli süt için aç kalmayın ne olur ne olmaz
Hilalkhrmn417 Silemm Sabahlari acıktım diye kahvaltı hazırlıyorum iştahla yerken iştah kaciyo bende de
MrsMavis Silemm bende de aynı sorun var 35 haftalık oldum sabah kahvalti yapasım gelmiyor gün içinde sadece tatlı istiyor canım
Elisa06 Tuqbauqr Valah yaaa üstüne 10 aylık bebeğim var sezeryan üstüne gebe kaldım dikişlerimden bahsetmiyorum bile iç dikişlerim sızlıyor resmen
Silemm Hilalkhrmn417 aynen öyle akşam yemeği yapmak istemiyorum artık bi şeyleri gördükçe midem bulanıyor
Hilalkhrmn417 Silemm aynen ya geçsin artık bu süreç koku hassasiyeti yine başladı kokmayan bir yemek kokuyo gibi geliyo tavuk balık kokusundan 😱 kokmasin diye yapmadığım kalmadı ama cıks yine kokuyor.. 😶🤢