annesininkuzudu-1 Benim ikili teste teste arkası dönük kız bence dedi ama sonra emin değilim dedi değişir mi
annesininkuzudu-1 asraca https://imgyukle.com/i/oAzxm6 https://imgyukle.com/i/oAzuTx Biri 5 haftalık kesem diğeride 11 haftalık
asraca Nihalilhann merhaba kese yuvarlak ise kız yassı fasulye gb ise erkek deniliyor benim ilk kızım yuvarlaktı şuankide yuvarlak sanırım 2. kız geliyor daha 10. haftadayım bakalım
asraca annesininkuzudu-1 benimki gb kız diyorlar bu yüzden yuvarlak olması nedeni ile Rabbim bağışlasın
Gamze__79 Gamzess1 banada 12.haftada kıza benzıyo dedi doktor 17 haftalıkken de erkek değişebilir bence ben bile şu an detaylı ultrasonu bekliyorum cinsiyet için
Nihalilhann asraca yaa öyle mi inşallaah😍 benimde ilk öğrendiğimden beri kız geçiyor içimden hayırlısı olsun da🤗
Edanurgltkn https://share.icloud.com/photos/0cf1PAw5ujufLEFq2It6aIxSA Bizde 13 haftalık sizce cinsiyet nedir 🤗
Melekk12 Keseyle cinsiyetin alakası yok yusyuvarlak keseler gördük burda ama sonuç erkek o yüzden kanmayın keseye kızlar