Kızlar biraz uzun olcak belki ama 35+3 de hastaneye yattım 1 gün sancım var diye, durdurup ciğer geliştirici vs yaptılar , bugün alt tarafıma doğru baskı hissediyorum karnım kasılıyor birde iki kere idrardan sonra çok az kırmızı sızıntı oldu idrarımı yaparken ağrı baskı hissediyorum doktoruma yazdım ama cevap vermedi başına gelen var mı