Sgnn Kızlar eşim dün petek bal getirmiş 31.haftamdayım. paketli balları yiyiorum ama petekler açık satılıyor bir zararı var mıdır?
Prnss__24 Sgnn Ballar içinde bakteri mikrop barındıramazlar yıllarca üstleri açık kalsa bile bilimsel olarak açıklanmış
Prnss__24 Sgnn petek ballarda en azından şeker. Yoktur paketli başlar yüzde yüz doğal olmuyorlar maalesef
Sgnn Oznuraltan hiç sormadım kendiside zarsrlı ürünleri sayarken söylemedi. Petek olması aklımı karıştırdı benim.
Oznuraltan Sgnn genelde bal ve reçel yemeyi önermiyorlar hamilelik şekeri olmasın diye. Yani doktorunuz yemeyin demediyse Petek olması da problem olmaz. İşlenmiş olmasından iyidir ☺️