Kızlar bayadır gününde adet oluyorum hiç şaşmaz geçen ay da ay ortası olmuştum bu ay daha 4 gün var baktım birden ıslaklık hissettim koyu kahve biraz gelmiş hiç bir belirtim biseyimde olmadı adet öncesi baş ağrım falan olurdu yok çok sıkıldım artık ya 6 senedir yoruldum bıktım sürekli bir hüsran bu sefer oldu dediklerimi kaybettim sonra yine aynı boşluğun içine savruldum 7 ay önce kürtaj oldum geçen ay adetime yakın korunmayı bıraktım bu ay biraz umutlanmıstım yine hüsran artık yorulduğumu ve bıktığımı hissediyorum bu kadar çok anne olmayı istemesem çoooktan pes etmiştim üç kürtaj bir düşük yaşadım kimyasal gebelik yaşadım iğneler fitiller testler hep geldiğimiz nokta aynı sizce bu kahve rengi lekelenmenin arkası gelir mi ağrım sancım falan yok ama ümitlenmekten yoruldum 😔