Kızlar 36+6 haftadayım yarın kontrolüm var ama bugün duştan çıkınca kurulanırken bir damla kadar kan lekesi geldi. Sonra tekrar tekrar sildim hiç bir şey yoktu. Nişan böyle mi oluyo anlayamadım doktora hemen gitmem gerekir mi? Nişan ise bundan ne kadar sonra doğum başlıyo birden çok panik yaptım