Sila_99 bende de tsh cok düşüktü 0,01’di değerim ama haftam 19’du daha. O zamandan beri ilaç kullanıyorum. Sizin doğuma az kalmış değer de aşırı düşük değilse belki ilaçsız takip ederler, kadın dogumcum beni dahiliyeye yönlendirdi ben tedavimi dahiliye doktoruyla takip ediyorum suan