çok geçmiş olsun ben konu ile alakalı bilgi sahibi değilim ama size bişey sormak istiyorum.
yarın doğumum olucak kısmetse eşimin testi pozitif çıktı, bende şuan da hiçbir belirti yok.
test verdim onu bekliyorum.
pozitif çıkarsam hastanede bekliyor muyum yoksa eve mi gönderiyorlar?