Benimde yok derecek kadar düşüktü. Yükleme doz kullandım. Tabi bir süre düzenli kullandım bir süre düzensiz bazen hiç. Yükseldikten sonra kilon kadar kullanıyorsun. 70 kilo isen d vitaminin yükseldiyse istediğin seviyeye tabi 7 damla şeklinde vitamin değerini korumaya geçiyorsun. Düşmemesi için kilon kadar kullanmanda fayda var. Bırakınca da çabuk düşüyor vitaminler maalesef artık gıdalardan alamadığımız için her şey gdolu maalesef.