Herkese merhaba. Yarın 39+0 oluyor bebeğim. En baştan beri normal doğum istiyordum ve bu şekilde hazırlık yaptım. Beslenmeme çok dikkat ettim bu süreçte sadece 6 kg aldım. Her gün yürümeye özen gösterdim. Çatı muayenesinde de vücudun normal doğuma çok uygun olduğunu doktorum söyledi. Gelelim asıl konuya bebek normal doğuma uygun değil. Kafası geçen hafta 40 haftalık oldu bile dünkü kontrolde kilosu 3600 olmuştu. Rahim ağzımda dünkü kontrolde sadece biraz yumuşama olduğunu herhangi bir açılma olmadığını söyledim doktorum. Bir hafta daha bekleyelim bir hafta daha şans verelim ama yüzde doksan sezeryana gidiyor dedi. Çünkü ne nst de ne de bende en ufak bir belirti sancı ağrı hiç birşey yok. Bebek geç gelecek. Ama bu arada kafada gelişiyor kiloda artıyor. Zor ve komplike bir doğum olabilir dedi doktorumuz….. risk almayarak 14 şubata sezeryan günü aldım. Size sorum risk alır mıydınız? Şuan çok aradayım.