Sevdazbyr Hanımlar ben tahmini 5haftalik hamileyim daha doktor kontrolüne hiç gitmedim dünden beri lekelenmelerim var ve kasıklarımda da hafif bi agri sonuç ne olur acaba şu anda evde tekim korkuyorum
Hilal2266 Kasıklarda adet ağrısı gibiyse normal ama lekelenme normal değil doktora gitseniz daha iyi olur. Yerleşme kanaması da olabilir yine de ertelemeye gelmiyor lekelenmeler