Kızlar selam ara ara post attığım oluyor burada her neyse. Bu ay dedik artık 7 ay oldu gidelim bir bakinalim eşimle. Sonra birkaç gündür göğüslerim sızlıyor idi 3 gün evvel de lekelenmem oldu. İçime bir şüphe düştü dedim acaba mi 😍 sonra aklımdan o da çıkıverdi yarın için özelde kadın doğumdan randevu aldım dedim ki gideyim ama öncesinde tahlillerde çok ücret aldıkları için devlet Hastanesi’nde tahlil yaptırayım bugün gittim kan idrar vs hepsini verdim. Yaklaşık bir saat evvel de gittim sonuç almaya doktor demesin mi BHGC yüksek ben şok 122.06 çıktı🙃 ama dün gece regl olacak gibi belim ağrıyordu gidiyorum lavaboya hiçbir şey yok supheleniyordum acaba mi diye de☺️ o kadar sevinçliyim ki size anlatamam…😍😍😍❤️❤️💙💙