Mutlu_anne Fdemir60 ilk üç ay 5 kilo verdim daha sonra 7 kilo zar zor alabildim bende almak istiyorum ama ne yapsam da alamıyorum bebegim geriden geliyor
Fdemir60 Mutlu_anne bide sizin kilonuzla bebeğin alakası yok bebeğe kilo aldırmak için uğraşın bence üzülmeyin muz ceviz pekmez tüketin bol bol
Sadriye35 iremss ben de 19. Haftadayim 3 kilo aldım 67 kilo hamile kaldım 70 kiloyum şuan korkyorum ben de çok kilo alırım diye
Ozgennnnnn Sadriye35 bende aynıyım sizinle yediklerim aynı ama kilo alıyorum iniallah şişmeyiz çok fazla 🤷🏼♀️
iremss Sadriye35 bende aynı kilo ile hamile kldm 😂 ilk gebeliğmde de tesadüfen aynı kilodaydm 12 kg ile bitirmiştm ama bu sefer biraz daha kontrolsüzm korkuyorm 😅😅
Sadriye35 Ozgennnnnn ben de hiç farklı ya da eskisinden çok yemiyorum ama kilolar geliyor gerçi ben ilk 3 ay progestan iğne oldum bol bol o hormon olduğu için mi diye düşündüm ama yine de gözüm korkuyor kilolardan 🤦🏼♀️
Ozgennnnnn Sadriye35 bende hapını kullandım ama bence bebişler alıyor rahim büyüyor ödem vs derken kilo oluyor ama ne kadar az o kadar iyi ☺️