Furkanefeninannesi Hanımlar bebeklerinizin doğduktan sonra ultrason görüntüleriyle benzerlikleri var mı birde kaçıncı hafta 4 boyutlu ultrosona girmeli yüzü şeklini görebilmek için 🤗
maviananas Furkanefeninannesi ben 20. Haftamda gittim tosbiğim babasına benziyordu. çok geç gitmemeye çalışın bazı doktorlar belli haftadan sonra bakmıyor
Aryaablaoldu Furkanefeninannesi ultrasonda hep bana benzetirdik bir doğdu eşimin küçük beyaz tenli versiyonu 🥲😄 ten rengi saç rengi elleri dışında her şeyi babasının aynısı (inşallah oğlum bana benzer ama o da ablası ayni🥲🥲). Benim doktorum 12.haftadan itibaren 4D ultrasonda gösteriyor hep.
211212g Furkanefeninannesi ilk kızımda 5 aydan sonra hep renkli fotoraf verdi doktorum fotoraflardaki gibi aynı kızım şimdi yurtdışındayım ve burda renkli ultrason hiç yapmadılar normal siyah beyaz fotoraf veriyor herseferinde ama neyin ne olduğu bile anlaşılmıyor hiç yüzünü göremedim😔
MerveNur- Furkanefeninannesi 24te gördük o haline benzetmiyorum ama 39da yine güzel gösterdi yüzünü 40da doğdu baya benziyor 😍
Deletedmom623737 maviananas Benim oglan da babasına benziyor burnu bana benziyor çok merak ediyorum Dogunca nasıl olacak 🙊
maviananas Deletedmom623737 benimki de çenesi bariz bir şekilde babasına benziyor kıskanmıyor değilim🙈 sağlıkla doğsunlar inşallah
Furkanefeninannesi Deletedmom623737 bizimkininde biraz tospik yuvarlak bir burnu var ya bana benzeyen tek yeri 🤗
asraca bence benzemiyor burnu o kadar geniştiki zenci burnu gb şaşırmıştık ama fındık burunlu geldi kızım ama benzetilmişti babaya usg de benziyor evet
Furkanefeninannesi asraca yaa bizimkide öyle 25.haftadayiz burnu dudakları baya büyük zenci dudağı gibi maşallah dedi doktor hatta diyorum bizim ailemizde hiç öyle dudak yok bu oğlan kime çekti böyle 😀
maviananas Furkanefeninannesi detaylı ultrasonla 4 boyutlu aynı şey aslında detaylı yapılırken dört boyutlu olarak ta bakıldığı için öyle deniyor, Google dan da bakabilirsiniz😊 normal muayene esnasında gösterilenden bahsediyorsanız o ayrı tabi
Furkanefeninannesi Aryaablaoldu yaa maşallah 🥰 ben hem özel hem devlet takipliyim özele sırf 4D için gidiyorum fiyatlar artınca gün ve gün daha belirgin hangi hafta olursa bundan sonra o zmana gideyim diyorum
Aryaablaoldu Furkanefeninannesi bak şimdi senin için kalkip baktim ilk kizimin ultrasonlarina. En net 24-28-32 de görmüşüz. Ama 24 le 28 arasında fark var kilo aldığı için. 32 den sonra hem baş pozisyonu alip hemde poposunu bize döndüğü için eciş bücüş hep tipi 😄🥰🥰
UmutsuzPolyanna Furkanefeninannesi bizim oğlan benziyordu ama burunlar yanıltıyor burun çok farklı çıkıyor usg de 🤣🤣
MerveNur- Furkanefeninannesi evet yüzü buruşuk tombik bi şeydi resimde. doğdu kendini sıkıp yüzünü buruşturunca aynısı oluyor 😂😂