8 gündür süren kanamam var. Bugün dr a gittim vajinal ultrasonla bakıldı ve kesenin bozulmuş olduğunu söyledi. Detylı ultrsona görünmende fayda var dedi. Detaylı ultrasonla bakıldı. Orada ki dr da umut vermek istemem ama ben bir bozulma görmedim 5+4 e uyumlu kesen duruyo dedi. Yine kontrol edelim dedi. Kafamı karıştıran şu 8 gün önce gittiğimde dr un ultrasonu 5+3 hafta gösterdi. Pazartesi yine gel bakalım dedi. Ama benim dr a inancım kalmadı. İki dr ikisininde söylediği farklı. Bu durumu yaşayan var mı aranızda?