kirpapatyasii1 Kizlar 38 haftalık hamileyim ama doğuma ait hiç bir belirtim yok bunu yaşayan var mı??🙄
Mavi_- kirpapatyasii1 37+4 bende 1 haftadır üstten üstten sancı giriyor ara ara ilk gebeliğim nasıl bi sancı olacak onuda bilmiyorum
FDM220 Hurma yemeye özen gösterin birde temizlik yapın özellikle yer silme elinizle silin açılmanızda olur doğumuda tetikler